11 Mart 2013 Pazartesi

ben yaptım, yo

Yemek yapmanın hep adım adım ve kurallara bağlı kalarak olduğunu düşünmüştüm. "Önce bilmem neyimizi alıyoruz. Ardından içine bilmem kaç miligram bilmem ne atıyoruz. Üç dakika boyunca tavada çeviriyoruz. Ne az ne çok. Tam olarak üç dakika. Az çevirirsen pişmez, çiğ yersin. Çok çevirirsen yanar, yiyemezsin." Hayır! Hiç de böyle değilmiş. Nedense hep gözümü korkutmuşum böyle düşünerek.
Geldiğimden beri yemeklerimi genellikle kendim hazırlıyorum. Çok üşendiğim olmuyor mu? Oluyor. O zaman en yakın yere gidiyorum karnımı doyurabileceğim. İtiraf etmeliyim ki çoğunlukla dışarda yediğime pişman oluyorum. Damak tadı. Herşey bunla başlayıp bunla bitiyor.
Lafı daha fazla uzatmadan bugün ne yaptığımı anlatayım. Mantar, biber ve beşamel soslu tavuk. Yanında pilav ve domates salatası. Bu kadar lezzetli yemekler yapabildiğime hala inanamıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder